Σας ευχαριστώ...

on Σάββατο 6 Δεκεμβρίου 2008



Μετά από την προχθεσινή βραδιά που πέρασα μαζί σας...είναι το λιγότερο που μπορώ να σας προσφέρω...


Εντάξει, υπήρχαν κι άλλοι τρόποι να χωριστούμε.
Κάποια θραύσματα γυαλιού, ίσως και να μας είχαν βοηθήσει
Μα σε τούτη τη πικρή σιωπή αποφάσισα να σε συγχωρήσω
Τα λάθη που μπορούμε να κάνουμε από υπερβολική αγάπη

Εντάξει, το κοριτσάκι μέσα μου σε ζητούσε συχνά
Σχεδόν σαν μητέρα, με σκέπαζες τα βράδια, με προστάτευες
Σου έκλεψα το αίμα που δεν θα 'πρεπε να μοιραστούμε
Αφού στερέψω από λέξεις και όνειρα, θα φωνάξω...

Σ' αγαπάω ...Σ' αγαπάω...
Σαν τον τρελό, σαν το στρατιώτη
Σαν μία σταρ του σινεμά
Σ' αγαπάω ...Σ' αγαπάω...
Σαν λύκος, σαν βασιλιάς
σαν άντρας που δεν είμαι...
Καταλαβαίνεις...Σ' αγαπάω τόσο...

Εντάξει, σου εμπιστεύτηκα κάθε χαμόγελο, κάθε μυστικό μου
Ακόμη κι αυτά που μόνο ένας αδελφός, θα ήταν ανομολόγητος φύλακας τους
Μέσα σ΄αυτό το πέτρινο σπίτι, ο Σατανάς μας κοίταζε να χορεύουμε
Θέλησα τόσο τον πόλεμο κορμιών που βρίσκονταν σε ...ανακωχή....

Σ' αγαπάω ...Σ' αγαπάω...
Σαν τον τρελό, σαν το στρατιώτη
Σαν μία σταρ του σινεμά
Σ' αγαπάω ...Σ' αγαπάω...
Σαν λύκος, σαν βασιλιάς
σαν άντρας που δεν είμαι...
Καταλαβαίνεις...Σ' αγαπάω τόσο...


Αφιερωμένο σε όλο το Evia On Line Radio...
Αφιερωμένο με όλη μου την καρδιά, σε όλους εσάς...

«Αργύρης»