TON ΧΤΥΠΗΣΑΝ ΜΕ ΜΙΣΟΣ

on Πέμπτη 15 Ιανουαρίου 2009

ΣΟΚ ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ ΜΑΣ ΕΣΤΕΙΛΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΘΕΣΗ ΠΟΥ ΔΕΧΤΗΚΕ ΠΡΙΝ ΤΟ ΣΥΛΛΑΛΗΤΗΡΙΟ

09-01-2009

Σήμερα το πρωί δέχθηκα επίθεση απο 7 αγνώστους οι οποίοι μου συστήθηκαν ώς "ασφάλεια". Ήμουνα στο τρένο και κατέβαινα στο συλλαλητήριο. Όταν ζήτησα να δώ ταυτότητες με αρπάξανε, με βγάλανε απο το τρένο και με πήγανε σε ένα δασάκι κοντά στο σταθμό της ειρήνης. Με δέσανε σε ένα δέντρο, μου πήρανε το κινητό μου, τα γυαλιά μου και το μπουφάν μου και αρχίσανε να με χτυπούν με μπουκάλια, κλωτσιές και μπουνιές λέγοντάς μου οτι ξέρουνε ποιος είμαι και οτι η δράση μου στο fb και στο internet είναι γνωστή και οτι αυτό είναι ένα μνμ προς εμένα και τους ομοίους μου τα αναρχοκομμούνια (!!!).. μετά με αφήσανε δεμένο στο δέντρο για να "ψοφίσω" όπως μου αξίζει.. (ότι να'ναι)! Τα συμπεράσματα δικά σας για το τί ήταν τελικά.. Με τα πολλά κατάφερα να λυθώ και να μαι πάλι εδώ.

Θέλω να πώ λοιπόν σε όλους αυτούς οτι εγώ και αύριο πάλι στην πορεία θα είμαι.. και μεθάυριο και συνέχεια.. Ούτε με το ξύλο θα μας σταματήσουνε ούτε και να μας σκοτώσουνε. Πίσω μου είναι κι άλλοι χιλιάδες και είναι οργησμένοι.. Αυτό που έγινε σήμερα απλά και μόνο με κάνει να αγωνιστώ πιο σκληρά ακόμα..
Να στε καλά παιδιά.. μου δείξατε ακόμα μια φορά ποιό είναι το μέλλον που δε θέλω να ζήσω εγω, το παιδί μου και όλοι εμείς που ζούμε και αγωνιζόμαστε για ένα καλύτερο αύριο..

M.A

ΚΑΤΑΔΙΚΑΖΟΥΜΕ ΤΟ ΓΕΓΟΝΟΣ

ΕΔΩ ΘΑ ΒΡΕΙΤΕ ΚΑΙ ΤΟ GROUP TOY PAIDIOY STO FACEBOOK KANTE KLIK EDO